2016. május 28., szombat

Üdvözlet!

Üdvözlök minden kedves látogatót!

Röviden bemutatkoznék, valamint összefoglalnám, hogy mi is a blog lényege, miről fog szólni. 
A blogon a FruB nevet fogom használni, nem érzem fontosnak, hogy közöljem minden adatomat. Kiskorom óta legkedvesebb időtöltésem az olvasás, ami nem kevés idő, ha hozzátesszük, hogy lassan a 21. életévemet taposom és, a mai napig az egyetem és a párom mellett, amikor csak van egy kis szabadidőm, legtöbbször egy könyvvel a kezemben lát mindenki.
Ezért igazi könyvmoly lévén, úgy gondoltam igazán illene már megosztanom a gondolataim hasonló érdeklődésű emberkékkel. Bár számtalan ilyen témájú blog található, úgy gondoltam mégis tudok valami újat alkotni és hosszas ötletelés után, úgy érzem, hogy megtaláltam, mi tehetné érdekessé a bejegyzéseket.
Így hát az az ötletem támadt, hogy minden egyes könyvről írt kritikámhoz felkérek egy segítőt, aki - a már előre megadott szempontok alapján - megosztja velem véleményét a könyvről. Ezt a "kritikát" én is elkészítem, majd egy összegzést is, hogy mennyire egyezik, netalán különbözik a gondolkozásunk, mennyire fogott meg az adott mű, mi tetszett vagy nem tetszett benne. Úgymond egy mini interjút faragunk az értékelésből, továbbá a többiek komment formájában tudják jelezni, hogy kivel értenek egyet, így titeket is bevonhatlak és, azt hiszem élvezhetőbbé tehetem számotokra is a könyvekről készült értékeléseket.

Az első bejegyzés a napokban felkerül, a húgommal fogom elkészíteni, de azután remélem ti is aktívan részt fogtok venni a blog életében! Számítok rátok!

Puszillak titeket, 
FruB

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése